Fumio is een merk dat voorziet in een grote verscheidenheid van houtkachels. Zij staan bekend om de kwaliteit van hun producten en hun no-nonsense service.
Webdesign
“Fumio had geen visuele identiteit en website die het merk en haar producten optimaal presenteerde. Het doel van dit project was daarom om een sfeervolle huisstijl en website neer te zetten, passend bij waar Fumio voor staat.”
UX Designer @House of Services
Voor de huisstijl is gekozen om gebruik te maken van warme, gezellige kleuren. Dezelfde kleuren die terug te vinden zijn in het vuur van een houtkachel - het hoofdproduct van Fumio. Tegelijk is het logo no-nonsense, snel herkenbaar en goed te onthouden.
UX Designer @House of Services
Responsive website die het merkgevoel bevordert
Anno 2022 is zijn mobiele devices ondenkbaar, dus is de website uiteraard responsive op ieder schermformaat. Functioneel en visueel sluit het ontwerp naadloos aan bij de doelstellingen van Fumio. Bezoekers worden "warm" gemaakt met zachte, vriendelijke vormen en geactiveerd doormiddel van onderscheidende kleurcombinaties. Zo springt het oranje snel in het oog en roept het op tot actie, daar waar de bruine tinten een gevoel van rust oproepen. De website is simpel en logisch gestructureerd, zodat bezoekers intuïtief kennis maken met Fumio.
UX Designer @House of Services