Brand-website voor kwalitatief houtkachel merk

Fumio is een merk dat voorziet in een grote verscheidenheid van houtkachels. Zij staan bekend om de kwaliteit van hun producten en hun no-nonsense service.

Expertises

Webdesign

Doelstelling

“Fumio had geen visuele identiteit en website die het merk en haar producten optimaal presenteerde. Het doel van dit project was daarom om een sfeervolle huisstijl en website neer te zetten, passend bij waar Fumio voor staat.”

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Oplossing
Responsive website die het merkgevoel bevordert

Voor de huisstijl is gekozen om gebruik te maken van warme, gezellige kleuren. Dezelfde kleuren die terug te vinden zijn in het vuur van een houtkachel - het hoofdproduct van Fumio. Tegelijk is het logo no-nonsense, snel herkenbaar en goed te onthouden.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

 

Responsive website die het merkgevoel bevordert

Anno 2022 is zijn mobiele devices ondenkbaar, dus is de website uiteraard responsive op ieder schermformaat. Functioneel en visueel sluit het ontwerp naadloos aan bij de doelstellingen van Fumio. Bezoekers worden "warm" gemaakt met zachte, vriendelijke vormen en geactiveerd doormiddel van onderscheidende kleurcombinaties. Zo springt het oranje snel in het oog en roept het op tot actie, daar waar de bruine tinten een gevoel van rust oproepen. De website is simpel en logisch gestructureerd, zodat bezoekers intuïtief kennis maken met Fumio.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Homepage
Homepage - Testimonials en krachtige call-to actions.
Overzichtspagina van producten
Verkooppunten
Contactpagina
Ervaring

“”