Corporate website voor Europees moederbedrijf

DTZ is het moederbedrijf van een aantal merken die samen sterk zijn in gaas, afrastering, houtkachels en toebehoren. Budget, kwalitatief of duurzaam.

Expertises

Webdesign

Doelstelling

“Als moederbedrijf van meerdere merken was het voor DTZ Europe tijd om online professioneel voor de dag te komen. Vanuit hun grote ambitie wilden zij een no-nonsense huisstijl en website die het verhaal van DTZ Europe vertelt.”

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Oplossing
Huisstijl

Een professionele uitstraling begint bij een frisse huisstijl en dit is precies wat wij geleverd hebben. Met een kleurenschema wat de producten van het bedrijf vertegenwoordigt en een letter-logo wordt in één ogenblik duidelijk met wat voor bedrijf je te maken hebt.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

 

Responsive corporate website

De website vertelt het verhaal van DTZ Europe. Vanaf het eerste ogenblik worden bezoekers op intuïtieve wijze door de website geleid en maken zij stapsgewijs kennis met het bedrijf. Dit wordt mogelijk gemaakt door de animaties van elementen, die afhangen van de positie van de bezoeker op de website. Ook draagt de website bij aan de conversie van hun verkooppunten.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Homepage
De merken van DTZ.
De verkooppunten van DTZ.
Contactpagina
Ervaring

“”