Stijlvolle website voor interieur accessoires

Jeemsie brengt Dine&Lifestyle producten op de markt voor dagelijks gebruik, voor iedereen toegankelijk.

Expertises

Webdesign

Doelstelling

“Als beginnend lifestyle merk was Jeemsie op zoek naar een passende manier om zich naar de buitenwereld te presenteren. Het doel was om hen te voorzien van een uniek en logo met een knipoog naar de oprichter. Daarnaast moest een website het verhaal van het merk vertellen en haar producten presenteren, met de mogelijkheid tot uitbouwen naar een webshop.”

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Oplossing
Huisstijl met een persoonlijke touch

Het logo van Jeemsie bestaat uit het woordlogo met daarbij de silhouetten van de oprichter van het bedrijf. Hiermee wilt Jeemsie de tone-of-voice insteken op een manier dat (toekomstige)klanten persoonlijk worden geholpen en toegesproken door een alter-ego van de oprichter. De kleurstelling zorgt voor een luxe uitstraling, die overeenkomt met de producten van Jeemsie.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Zwart logo voor op lichte achtergronden.
Goudgeel logo voor op donkere achtergronden.

 

Responsive website met persoonlijkheid

De website schaalt goed mee op ieder schermformaat en sluit perfect aan bij de doelstelling van dit project. Het is een perfect middel om geïnteresseerden kennis te laten maken met Jeemsie en de producten. Daarnaast kan iedere Jeemsie-fan alle huidige verkooppunten vinden, zich aanmelden voor de nieuwsbrief en via de website op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.

Yordan Stoyanov

UX Designer @House of Services

Ervaring

“”