NS Stations is het organisatieonderdeel van NS dat zich bezig houdt met het beheren, exploiteren en ontwikkelen van ruim 400 stations en stationsgebieden in Nederland in nauwe samenwerking met haar partners.
Landingspagina, leadgeneratie, ontwikkeling, prijzenpakket
“Voor NS Stations organiseerde wij een promotioneel kansspel ter promotie van de verkoop van actieproducten van diverse winkelformules op NS Stations. ”
Product Owner @House of Services
Toen NS Stations ons inschakelde om hun 'Kraak de Koffer' campagne te faciliteren zijn we aan de slag gegaan met allerlei verschillende zaken. Denk aan het ontwikkelen van de actiepagina tot het realiseren van het drukwerk. Ook het inkopen van het prijzenpakket en verzorgen van rapportages behoorde tot onze werkzaamheden. Een belangrijke succesfactor was relevantie. Door deelnemers zelf te laten kiezen op welke prijzen zij kans wilde maken werd de relevatie vergroot.
Product Owner @House of Services
E-mail opt-in registratie groot succes
Met NS International had de campagne een zeer relevante en aansprekende partner. Deelnemers werd na deelname geheel vrijblijvend gevraagd om een e-mail opt-in af te geven aan NS International. Mede vanwege het vrijblijvende karakter ervaarde klanten deze uitvraag als vriendelijk. Maarliefst 84% van alle deelnemers gaf een e-mail opt-in af. Daarvan werd - vanwege het dubbele opt-in beleid - ruim 90% daadwerkelijk bevestigd.
Product Owner @House of Services